top of page

  HERBELEEF EN DEEL UW EVENT 

 MET EEN AFTERMOVIE.

Een aftermovie is een compilatievideo met sfeerbeelden van uw event. Deze beelden worden dynamisch gemonteerd en zullen worden ondersteund door muziek. Tijdens uw event worden er opnames gemaakt van alles wat er gebeurd. Een aftermovie is dé mogelijkheid om een belangrijk event uniek samen te vatten op video. Deze beelden worden gemonteerd tot een compilatie die over het algemeen een duur heeft van 1,5 á 2,5 minuten. Indien er een voorkeur is voor een langere duur omdat er bijvoorbeeld speeches in verwerkt dienen te worden dan zal dit voortijdig  goed met u worden besproken. Onderstaand een aantal voorbeelden van events waar aftermovies van gemaakt kunnen worden:

  • festival;

  • sportevenement;

  • congress;

  • bedrijfsfeest;

  • (boek)presentatie;

  • lancering van een product;

  • netwerkbijeenkomst;

  • de opening van een pand;

Kortom, iedere gelegenheid waar u graag een unieke herinnering van wil hebben.

EEN AFTERMOVIE IS TEVENS EEN MARKETING TOOL.

Naast dat u en de bezoekers kunnen nagenieten van de hoogtepunten van het event, is de aftermovie voor u ook een handig middel om in te zetten op het gebied van marketing.  Doordat video niet meer is weg te denken en steeds populairder wordt, betekent dit dat u veel extra aandacht op social media kan creëren met uw aftermovie.  Het delen van video's is erg populair en mensen delen video's graag op bijvoorbeeld Facebook, Youtube en LinkedIn en op deze manier krijgt uw event kosteloos nog meer exposure.

  • De aftermovie creëert een herbeleving van uw event;

  • Online video's op social media hebben een groot bereik;

  • De aftermovie kan worden ingezet aankondiging voor de volgende editie van het event;

  • Het delen (online sharing) van uw aftermovie creëert ambassadeurs van uw event;

De vormgeving:

Intro & outro inclusief het logo van uw event en/of bedrijf;

Textuele ondersteuning wordt verzorgd in de huistijl/typografie van uw keuze;

Videoresolutie: de beelden worden opgenomen in Full HD & 4K resolutie.

Color Grading: Professionele nabewerking van de kleuren van alle videobeelden.

Muziek: Alle beelden worden gemonteerd op rechtenvrije muziek zodat de aftermovie op elk

social media platform gedeeld kan worden.

Digitale oplevering: via een Wetransfer link.

WAT WIL DIGITAL ART PRODUCTIONS GRAAG VAN U WETEN?

Als u contact opneemt voor de productie van een aftermovie dan ontvangt DAP graag zoveel mogelijk informatie over het event. Zaken die belangrijk zijn voor het opstellen van een offerte zijn de locatie, tijdsduur en uiteraard informatie over speciale wensen of als er bepaalde momenten zijn die niet mogen ontbreken of die extra aandacht vereisen. U kan hierbij denken aan bijvoorbeeld speeches of andere belangrijke momenten. De gehele aftermovie zal ondersteund worden met rechtenvrije muziek.

Dit is de aftermovie van de 34e editie van de Proef Eet 2019. Dit jaarlijks terugkerende event wordt gehouden in de binnenstad van Enschede en trekt ieder jaar vele bezoekers. Ruim 45 horeca exploitanten serveren kleine gerechten en drankjes om een indruk te krijgen van de diversiteit van hun menu kaart. Drie dagen lang gaat die gepaard met veel muziek en entertainment.

Eindelijk was het tijd om 2020 achter ons te laten. Een jaar dat nagenoeg geen evenementen kende. Het maken van een aftermovie in 2020 is dan ook een unieke bezigheid. Gelukkig heeft Digital Art Productions voor Enschede Promotie het unieke lickspektakel genaamd 'Enschede Lights Up 2021' mogen vastleggen. Het is een indrukwekkend lichtspektakel geworden dat vanaf het hoogste gebouw in Enschede, De Alpha Toren, 360 graden naar alle kanten van Enschede werd gestraald.

Elk jaar in de maand december organiseert Enschede Promotie in samenwerking met de binnenstad van Enschede, Winter Wonderland. Het hele centrum is versierd met kerstverlichting, een schaatsbaan, eetgelegenheden en nog veel meer. We weten allemaal dat 2020 een beetje anders is gegaan dan alle andere jaren. Om toch een kerstgevoel te kunnen creëren en ook de lokale ondernemers te ondersteunen, hebben we samen met hen deze video gemaakt.

Na vele maanden van intensieve samenwerking tussen de Gemeente Enschede, Enschede Promotie en diverse stakeholders uit de stad is vandaag het nieuwe merk van Enschede gepresenteerd in het Wilmink Theater in Enschede.

Onderdeel waren o.a. de introductie van het nieuwe beeldmerk en het audio logo.  

Elk jaar zijn er op de Horecava in Amsterdam weer vele wedstrijden te bezichtigen. Een van de wedstrijden die al het langst bestaat is '' De lekkerste wedstrijden. In deze aftermovie zijn onder andere de onderdelen lekkerste hotdog, lunchgerecht en burger aan bod gekomen.

De NTP Survivalrun is al jaren een zeer succesvol evenement. Voor de 6e editie heeft Digital Art Productions twee aftermovies mogen maken.  Deze teaser versie hierboven is speciaal gericht op alle social media platforms en de langere versie voor op de website.

Dit is de aftermovie van het Winter Wonderland 2019 event dat wordt georganiseerd in het centrum van Enschede. De organisatie ligt in handen van Enschede Promotie. Zij zorgen er gedurende de maand december en het begin van januari voor dat de stad een gezellige uitstraling heeft met vele activiteiten.

Deze aftermovie is gemaakt voor een trainings event voor Music Moves. In 60 seconden zie je hier een impressie van een 2 uur durende inspiratie sessie voor de social coaches die muziek gerelateerde evenementen gaan organiseren voor een kwetsbare doelgroepen.

In september 2019 organiseerde Wakeclub Enschede het Wakeclub Starevent. Vele deelnemers van diverse leeftijden lieten gave tricks zien op de obstakels die in het water lagen. Deze aftermovie laat de hoogtepunten zien van deze zonnige en gezellige dag op het Rutbeek in Enschede.

Op 14 april 2018 was de feestelijke opening voor speciale gasten als Jan des Bouvrie en Marcus Deschler. Ik heb een aftermovie gemaakt van heerlijk eten en drinken in combinatie met mooie kunsten en gezellige mensen.

Dit was de 33e editie van de Proef Eet in Enschede. Dit is het culinaire evenement van het jaar en vindt plaats in de binnenstad van Enschede. Deze video (aftermovie) geeft een sfeerimpressie van de diverse gerechte, activiteiten en de gezelligheid waar mensen uit Enschede en omstreken 3 dagen lang van kunnen genieten.

Music Moves verbindt mensen met muziek. Het leidt jongeren op om social coach te worden. Ze gaan middels een eigen georganiseerd muziekevent kwetsbare jongeren een fantastische tijd geven. De Music Moves events van alle social coaches vinden allemaal tegelijk plaats tijdens de intro-week van de Hogeschool van Amsterdam op verschillende locaties in de stad.

Dit was de aftermovie / sfeerimpressie van de 26e editie van het Trommel Indoor Soccer Tournament TISC. Dit event trekt al vele jaren een groot aantal internationale zaalvoetbal (futsal) teams naar de Universiteit Twente in Enschede.  Deze video toont de gezellige en ook competitieve sfeer die zorgt snelle acties en spectaculaire goals.

Dit is de langere versie van de aftermovie van de NTP Survivalrun 2019. Deze video geeft een volledige sfeerimpressie van dit evenement waar mee dan 600 mensen aan deelnemen. Er zijn 3 verschillende afstanden. namelijk 12,5 km, 7,5 km en 5 km. Over dit parcour zijn in totaal 38 verschillende hindernissen verspreidt.

bottom of page